.
.

sobota, 20 października 2018

Jesienne drzewo

Dzisiaj trochę nietypowo, bo przychodzę do was z jesiennym drzewem :) O, takim:


Już wyjaśniam o co chodzi i skąd u mnie taka inna niż zazwyczaj praca.
Czasem się zdarza, że pomimo mnóstwa zabawek moja Marta snuje się po domu i powtarza, że chce się w coś bawić, ale nie wie w co ;) Cokolwiek jej proponuję, to słyszę "nieeee", chcę coś innego.
Wczoraj było podobnie, a pogoda typu szaro, buro i ponuro też się chyba małej udzieliła, bo wszystko było na nie.

Na szczęście przypomniało mi się, że dzień wcześniej czytałam o nowym wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam, które dotyczy pracy wykonanej z dzieckiem. Temat - drzewo :)
Pomyślałam, że dobrym pomysłem, stosownie do wieku dziecka (niespełna 3 lata), będzie wyklejenie konturu drzewa kawałkami ciastoliny. I mamy sukces! Marcie zabawa bardzo się spodobała i jestem pewna, że na drzewkach nie zakończymy. Tylko trochę ciastoliny szkoda, ale jakoś to przeżyję ;)

Podczas zabawy zrobiłam mnóstwo zdjęć, więc powstała z tego taka mini fotorelacja.

Najpierw powstał brązowy pień drzewa, a potem całe mnóstwo liści w kolorach, na które tylko pozwalała posiadana przez nas ciastolina.


Po przyklejeniu ostatniego listka Marta stwierdziła, że musimy dodać jeszcze małe drzewko oraz grzyby. Za moją niewielką namową zdecydowała się na muchomorki ;)


Na koniec dziecko mnie nieco zaskoczyło, bo poinformowało mnie, że teraz musimy dodać brokat, aby wszystko ładnie się błyszczało :) Udało mi się wyperswadować jej obsypanie ciastoliny brokatem i zaproponowałam wykonanie nowej pracy. W tej sposób powstało drzewko w wersji glamour ;)


I teraz jeszcze na koniec kilka zdjęć gotowych kolorowych jesiennych drzewek.




I teraz jeszcze dla porządku oficjalnie zgłaszam nasze kolorowe drzewka na wyzwanie Klubu Twórczych Mam. I poniżej banerek przenoszący bezpośrednio do wyzwania:


Pozdrawiamy serdecznie,
Jania z Marteczką :)

16 komentarzy:

  1. Fajne drzewo i ile pracy przy nim było !

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta super sobie poradziła z tymi drzewkami, dziękuję za udział w naszym wyzwaniu i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się brać jeszcze kiedyś udział w waszych wyzwaniach ;)

      Usuń
  3. Dzięki za wspólną zabawę w Klubie Twórczych Mam...:) :) :) Piękne drzewko wyszło!
    Ps.po przepis na domowej roboty ciastolnę też zapraszam do KTM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Obie jesteśmy zdolne, moja córka i ja ;)

      Usuń
  5. No jakie cudowne drzewa, a w nich tyle miłości :-) Nie ma to jak mama :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pochwalam wszelki prace z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dużo razem działamy, chociaż rzecz jasna nie fotografujemy tego na co dzień ;)

      Usuń
  7. Swietne to drzewko! Zapraszm do kolejnych zabaw z KTM

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha widzę, że moja 3 latka ma wiele wspólnego z Twoją xD, wszystko się musi świecić. Wszystko xD. Ostatnio wysmarowała mi brokatem łóżko w sypialni, przychodzę spać, a tu moja księżniczka cała w brokacie, i łóżko też. Do teraz po mieszkaniu widać brokat.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów :)