.
.

wtorek, 16 października 2018

Osiemnastka Gosi

Kartka z okazji osiemnastych urodzin panny Gosi :)
Nietypowy format, chyba można powiedzieć, że to rodzaj parawanu?
Tym razem dużo się dzieje, bo jest i tuszowanie, i brokat, i wstążki, i perełki, i kwiaty (foamiranowe oraz quillingowe), więc też i dużo zdjęć ;)



Kartkę zgłaszam na trzy wyzwania:

1. Studio75 (do 27.10) - bingo. Tym razem wybieram środkową pionową linię, tj. wstążka, kwiaty i brokat

2. I like challenges (do 22.10) - kolorowa jesień. Poszczególne elementy może nie są charakterystyczne dla jesieni, ale całość kolorystyki myślę, że pasuje do tematu :)

3. Klub Twórczych Mam (do 25.10) - kartka o dowolnej tematyce, ale przestrzenna - u mnie parawan ;)



Pozdrawiam serdecznie,
Jania

11 komentarzy:

  1. Byłam na tamtym blogu, ale doczytałam, że teraz tu się będzie działo. Karteczka bardzo pogodna, jak nasza jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie dam rady ogarnąć dwóch miejsc. Ciężko mi z jednym blogiem, a co dopiero z dwoma ;) I nic nie stoi przecież na przeszkodzie, aby wszystko pokazywać tutaj.
      Dziękuję za miłe słowo odnośnie kartki :)

      Usuń
  2. Karta jest fantastyczna ! Zarówno forma mi się podoba jak i bogactwo kwiatów :)
    Taka kartka będzie długo zdobić półeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna forma kartki a liski prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kształt :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie wyszło połączenie quillingowych listków z kwiatkami z foamiranu. Tuszowanie tutaj idealnie pasuje. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny projekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful Card! Thank you for joining us at Studio75 challenge!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous card! Love it's complicated shape! Thank you for joining our Bingo Challenge at Studio75.pl blog! xxx

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów :)