.
.

piątek, 26 października 2018

Pudło w brązach

Z odmętów dysku wygrzebałam zdjęcia pudła, które zrobiłam dawno temu dla siostry. Aż sprawdziłam i wychodzi na to, że aż sześć lat temu! Wymiary ok. 35x35 cm, więc maleństwo to raczej nie jest ;)
Kiedyś dawno temu spodobał mi się kartonaż, jednak długo w tym temacie nie podziałałam. W trakcie przygody z kartonem powstało m.in. to pudło, w którym siostra do dziś trzyma akcesoria do tworzenia biżuterii :)
Karton okleiłam cienkim papierem pakowym, co okazało się nie najlepszym pomysłem, ale jakimś cudem się sprawdza :)



Pudło zgłaszam na trzy wyzwania:

1. Art Piaskownica - kolory sepii. Tutaj nie trzeba chyba wiele tłumaczyć ;)

2. Zielone Koty - jesienne klimaty. Pudło jest w ciepłych odcieniach brązu, takich przyjemnie jesiennych :)

3. Towarzystwo Dobrej Zabawy - jesienny moodboard. Inspiracja kolorystyką jesienną :)


Pozdrawiam serdecznie,
Jania

8 komentarzy:

  1. Wow! Ale piękne pudełko! Nie znam tej techniki, ale efekt jest świetny! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje pudło może się podobać ;) Przyznam, że przede wszystkim miało być funkcjonalne, ale chciałam również, aby się ładnie prezentowało :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. Witaj Janiu:) Pudełeczko wyszło znakomicie. Jest ładne i przydatne. Delikatnie ozdobiłaś wieczko. Tak jak najbardziej lubię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo eleganckie pudełko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Замечательная коробка! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica.Удачи :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów :)