.
.

poniedziałek, 10 czerwca 2013

URODZINY BABCI

Jako że reanimacja prawdopodobnie jest procesem długotrwałym, dłużej nie zwlekam i chwalę się kolejną pracą ;)
Karteczkę zrobiłam z okazji 80 urodzin mojej osobistej Babci. W okwieconym rogu powstał niewielki chaos, ale chyba nie wygląda to najgorzej? A nawet jeśli, to już za późno, Babcia ma 80 lat już od kilku miesięcy, więc kartka dano wręczona ;)

Jest to kolejna kartka, która powstała z wykrojników przysłanych przez z Hanię z Artimeno :)

Powiedzcie mi jeszcze czy nie uważanie, że zdjęcia są byt duże? Bo sama nie wiem...




10 komentarzy:

  1. Jaki chaos?:) Pięknie jest!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i przy okazji witam w moich skromnych progach :)
      A teraz pędzę do Ciebie, bo widziałam wcześniej coś ciekawego, ale nie miałam czasu na dłuższe podziwianie ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się ten chaos podoba!! i cała reszta też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, że do mnie zajrzałaś. I cieszę się bardzo, że się kartka podoba :)

      Usuń
  3. Radosny bukiet kwiatów na specjalną okazję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest cudna :) piekne urodziny :) bardzo lubie duze zdjecia :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Janiu piękna karteczka, taka dopieszczona i wspaniała okazja na którą powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny bukiet kwiatów, śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów :)