.
.

piątek, 7 czerwca 2013

NADGANIAM ZALEGŁOŚCI

Oj, długo mnie tutaj nie było. I teraz pojawia się pytanie - czy mój biedny blog umarł śmiercią naturalną poprzez zapomnienie czy może jednak powiedzie się jego reanimacja? Pożyjemy, zobaczymy :)

Wiele się przez te kilka miesięcy wydarzyło, wiele prac powstało. Myślę, że kilka zaległości pokażę w wirtualnym świecie, ale pewnie ostatecznie skupię się nad tym co aktualne.

A na początek kartka - pudełeczko ślubne. Jak widać na zdjęciach, jest to baaardzo poważna zaległość, jeszcze z poprzedniego lata, ale mam swoje powody, aby w końcu ją pokazać. Anetko, wierna podglądaczko - Ty wiesz :)

To nie pierwsze moje pudełko, ale tym razem w trakcie wykonania, szczególnie wnętrza, inspirowałam się pracami Astorii. Nie ma potrzeby dalszego opisywania, wszystko ładnie obrazują zdjęcia, a trochę ich jest.


Zbliżenie wnętrza - tutaj od razu widać co było główną częścią prezentu :)


Jeden boczek


Drugi boczek


Takie tam ogólne


A na koniec zdjęcie układu życzeń


12 komentarzy:

  1. Cieszę się,że znowu mogę podziwiać Twoje piękne prace,pudełko jest przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krinko, bardzo mi miło, że tak szybciutko mnie odwiedziłaś. Może jest jeszcze dla mnie jakaś nadzieja ;)
    No dziękuję za dobre słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadziej umiera ostatnia!!! Na potwierdzenie że Twoje blogowanie ma szansę dokładam się do pochwał i oznajmiam radość z tego że znowu jesteś, zresztą pudełeczko mówi samo za siebie - jest super:))0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, oby :) Cieszę się, że do mnie zajrzałaś i że pudełeczko Ci się spodobało :)

      Usuń
  4. Pudełeczko swietne!
    Ma super klimat i ten krój pisma genialnie tu pasuje :D
    A czy można wiedzieć, co to za czcionka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję Ci bardzo za komplement i za odwiedziny, zapraszam znów :)
      Czcionka to "Lincoln"

      Usuń
  5. Janiu, ja jestem fanką twoich prac... dokładnie przemyślanych, pięknie skomponowanych, wykonania chwalić nie muszę bo zdjęcia pokazują co i jak... liczę na kolejne fascynujące prace na Twoim blogu ... o znikaniu nawet nie myśl :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewunia, miło że i Ty do mnie wpadłaś :)
      Tak mnie chwalisz, że jeszcze się zaczerwienię, albo co gorsza zacznę zadzierać nosa ;)
      Dziękuję Ci bardzo, miło czytać takie słowa :)

      Usuń
  6. Jestem tu pierwszy raz i od razu wpadłam w zachwyt. Pudełko ślubne tak piękne, że mogłabym patrzeć i patrzeć...... PIĘKNE !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko dla Młodej Pary jest baaaardzo pomysłowe i zarazem przepiękne. Podziwiam wszystkie Twoje prace. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobały moje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem - elegancko, niebanalnie i perfekcyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów :)