.
.

wtorek, 1 sierpnia 2017

Gościnnie w Craft Style po raz drugi

Wczoraj miałam przyjemność po raz drugi zaprezentować swoją pracę na blogu sklepu Craft Style.

Z tej okazji przygotowałam kartkę urodzinową dla pewnej uroczej dwuletniej Julki.
Kartka również i tym razem należy bardziej do prostych i ułożonych, niż tych wykonanych w duchu artystycznego nieładu. Jakoś właśnie tak mi wszystko pasowało, chciałam aby podobała się bardziej dziecku, niż rodzicom ;)
Stąd dobrze widoczny tekturkowy słonik  oraz fioletowy motyl.
Do tego kolorowe piórka, perełki oraz kilka tasiemek. 
Jako środek w zielonej satynowej kokardce wykorzystałam pojedynczą koralową różyczkę.
Podobnie jak w mojej poprzedniej kartce wykonanej dla bloga sklepu Craft Style, bezpośrednio na papier wizytówkowy przykleiłam filc w arkuszach. Z tą tylko różnicą, że tym razem zrezygnowałam całkowicie z papieru ozdobnego na rzecz dwóch kolorów – amarant oraz szary. 
Dzięki temu słonik jest dobrze widoczny

Cieszę się, że miałam to szczęście i zostałam wylosowana w wyzwaniu, dzięki czemu mogłam zostać gościnną projektantką. Ciekawe doświadczenie


Panienka urodziny miała już w zeszłym tygodniu, jednak ciągle coś się nie składa, aby wręczyć prezent. Mam nadzieję, że w końcu się uda :)



Standardowo już podsyłam kartkę do AnGer, aby wziąć udział w jej całorocznej zabawie karteczkowej. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.
W sierpniu należy na kartce zamieścić co na literę "s" lub sporządzić kartkę z okazji dowolnego lipcowego święta. Tym razem znajduje się na kartce: Słoń! :)


Pozdrawiam serdecznie,
Jania

12 komentarzy:

  1. Jaka radosna karteczka 😃 Gratulujè gościnnych występów 😃
    P.S. Główki aniołków to takie duże perłowe kulki-korale

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna:) Bardzo podobają mi się dopasowane idealnie kolory filcu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pozytywna, aż się buzia sama do niej uśmiecha :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka, pięknie ją skomponowałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesoła i świetnie wykonana. Super tło - bardzo oryginalnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wesoła karteczka jak na 2 latka przystało. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Janiu jestem pod wrażeniem :) Super karteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka jest świetna. Wesoła i kolorowa. Gratuluję gościnnych występów.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna radosna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Bardzo fajne kolorki

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów :)