.
.

środa, 21 czerwca 2017

Zielono mi

Wreszcie udało mi się wysłać do Oli paczkę z rzeczami, które wygrała w moim candy.
Do przesyłki dołączyłam małą zieloną karteczkę. Adresatka już przesyłkę otrzymała, więc mogę pokazać i tutaj :)

Niestety nie zrobiłam zdjęcia wnętrza kartki, więc nie widać, że umieściłam tam następujący wierszyk:

Idź śmiało przez życie, miej wesołą minkę,
łap szczęście za ogon i duś jak cytrynkę.

Ostatnio robiłam porządki i w ręce wpadł mi pamiętnik z podstawówki, do którego wpisywały mi się koleżanki. Z wielkim sentymentem przeczytałam pojawiające się tam wierszyki, a ten o cytrynce skradł moje serce. Pamiętacie go z dzieciństwa? :)



Kartkę zgłaszam na trzy wyzwania:

1. Cherry Craft (do 24 czerwca) - dowolna praca zawierająca tag

https://cherrycraftpl.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-31-praca-z-tagiem.html

2. Misz masz papierowy (do 2 lipca) - praca, w której znajdują się co najmniej dwa odcienie koloru zielonego

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-18-gra-w-zielone.html

3. Skarbnica Pomysłów (do 30 czerwca) - trzy po trzy (trzy kwiatki białe + trzy kwiatki różowe + trzy kwiatki żółte, ewentualnie jeszcze trzy serduszka na tagu oraz trzy rzędy po trzy zielone kwadraty;)

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-czerwcowe-6-trzy-po-trzy.html


Standardowo już podsyłam kartkę do AnGer, aby wziąć udział w jej całorocznej zabawie karteczkowej. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.
W czerwcu należy na kartce zamieścić co na literę "c" lub sporządzić kartkę z okazji dowolnego czerwcowego święta. Tym razem znajdują się na kartce: Cekiny, kolor Czerwony, a w środku wierszyk o Cytrynce :)


Pozdrawiam serdecznie,
Jania

16 komentarzy:

  1. prześliczna karteczka z latarenka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka Janiu :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę i patrzę na te kwiatki od kiedy zgłosiłaś kartkę w mojej zabawie i nie mogę się na nie napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka !! Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna optymistyczna kartka. Ja również pamiętam ten wierszyk ze szkolnego pamiętnika :D Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kartka, świetny patchwork w tle :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo optymistyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza kartka:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów :)