.
.

środa, 24 maja 2017

Majowy ślub

W niedzielę 30 kwietnia dowiedziałam się, że 2 maja koleżanka z podstawówki wychodzi za mąż. Ślub miał się odbyć w miejscowym kościele, więc postanowiłam pójść złożyć życzenia młodej parze. Do tego przydałaby się własnoręcznie wykonana kartka, więc trzeba było zakasać rękawy i wyczarować coś na szybko. Bo zapomniałam dodać, że na 1 maja mieliśmy już zaplanowany całodniowy wyjazd, więc czasu było niewiele ;)

Powstało coś takiego. A zdjęcia wyszły jakoś tak trochę dziwnie, musiałam przypadkiem coś pozmieniać w ustawieniach aparatu ;)



I tym razem zgłaszam kartkę na trzy wyzwania:

1. Pracownia I kropka (do 31 maja) - praca ślubna z kwiatami i tekturką

http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-challenge-45-wedding-majmay.html


2. Diabelski Młyn (do 30 maja) - wyzwanie z Wycinanką pt. "bukiet"

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2017/05/diabelskie-wyzwanie-z-wycinanka.html (BUKIET)


3. Miszmasz papierowy (do 31 maja) - tajemniczy ogród, czyli praca z kwiatami

 http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-tajemniczy-ogrod.html


Po raz kolejny wysyłam kartkę do AnGer, aby wziąć udział w jej całorocznej zabawie karteczkowej. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.
W maju należy na kartce zamieścić co na literę "m" lub sporządzić kartkę z okazji dowolnego majowego święta. Na mojej kartce jest Młoda Para :)

No koniec powiem jeszcze tylko, że obiecałam sobie, że więcej nie będę wspominać o moim candy, ale nie mogę się powstrzymać ;)

http://janiaka.blogspot.com/2017/04/zapraszam-na-moje-pierwsze-candy.html

Pozdrawiam serdecznie!
Jania

35 komentarzy:

  1. Piekna partka,cudne kolorki. Życzę powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki z rodzaju "na wczoraj" często wychodzą bardzo dobrze - mniej czasu na ich wykonanie wiąże się z konkretnymi decyzjami co do układu, kolorystyki ... u mnie to się często sprawdza. pięknie ukwieciłaś kartkę! dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda, to prawda :) Nie układałam wszystkiego na kartce na milion różnych sposobów, jak to mam w zwyczaju, tylko poszłam na żywioł i od razu kleiłam ;)

      Usuń
  3. Karteczka ślubna wyszła bardzo pięknie. Często to, co robimy prawie w ostatniej chwili, fajnie nam wychodzi. Kartka będzie miłą pamiątką.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, często tak jest, jednak nie zawsze :D

      Usuń
  4. Kolorowa, romantyczna kartka i cudowna kwiatowa kompozycja. Wszystko pięknie gra z papierem - bazą. Potrafisz Janiu wyczarować "na szybko" piękną kartkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie często mam problem z wyborem papieru, żeby pasował do całości. Cieszę się w takim razie, ze tym razem się udało :)

      Usuń
  5. Przepiękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna karteczka, będzie piekną pamiatką. Bukiecik ładnie skomponowałas i to serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, serduszko ma wiele uroku! Szkoda, że kupiłam tylko jedno...

      Usuń
  7. Ja na tej kartce widzę jeszcze męża, małżeństwo i miłość.
    Cieszę się, że bierzesz udział w mojej zabawie karteczkowej!
    Super, że to już trzecia praca zgłoszona przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, podoba mi się taka zabawa :)
      Mam tylko nadzieję, że w kolejnych miesiącach również mi się uda dalej bawić :)

      Usuń
  8. śliczna kartka pięknie ukwiecona

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna będzie wspaniałą pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna :) Ty to masz dryg do robienia takich fajnych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka wyszła przepięknie i ta cudowna kompozycja kwiatowa.Wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Gosiu :) Cieszą mnie Twoje miłe słowa :)

      Usuń
  12. Wcale nie wyglada jakby była robiona "na szybko"!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna kolorowa praca,życzę powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Romantyczna kartka i cudowna kwiatowa kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka na wczoraj ale za to pięknie ci wyszła taka na szybko. Skubana kompozycja kwiatowa. Wspaniała pamiątka dla młodych. Powodzenia w wyzwaniach. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczka z piękna kompozycją kwiatową 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale sobie poradziłaś. W tak krótkim czasie wyczarowałaś super kartkę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna i elegancka kartka. Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu MiszMasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudna karteczka :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki

    OdpowiedzUsuń
  21. so nice creation! thank you for playing along with us at I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów :)