.
.

czwartek, 29 listopada 2018

Kalendarz adwentowy

Bohaterem dzisiejszego posta jest kalendarz adwentowy, który zrobiłam dla trzyletniej córki.
Zabierałam się za jego wykonanie już od jakiegoś miesiąca, ale ciągle jeszcze był czas... Aż tu nagle prawie grudzień jest! Więc nie pozostało mi nic innego, jak tylko zakasać rękawy i wziąć się do roboty :)
W ruch poszły od dawna chomikowane rolki po papierze toaletowym, resztki kolorowych wstążek oraz stara zdezelowana już nieco tablica korkowa, którą obłożyłam znalezionymi jeszcze gdzieś resztkami krepiny i bibuły. Nawet cyferki wydrukowałam na wcześniej już jednostronnie wykorzystanej kartce papieru ;) 

Rolki ułożyłam w kształcie choinki, która miała otrzymać jeszcze gwiazdkę na czubku, jednak obyło się bez. Jest to taka choinki w naturalnym środowisku, na świeżym zimowym powietrzu ;)

A w środku oczywiście słodkości! :)






Kalendarz zgłaszam na trzy wyzwania:

1. Klub Twórczych Mam - wyzwanie specjalne z cyklu Tutorialowy Szał Bożonarodzeniowy, tym razem tematem są wieńce oraz kalendarze adwentowe


2. DIY czyli zrób to sam - kalendarz adwentowy

3. Zielone Koty - wyzwanie "Eko" - z wykorzystaniem elementów kojarzących się z tematyką ekologiczną i materiałów recyklingowych. U mnie wspomniane wyżej rolki po papierze toaletowym, resztki wstążek, papier jednostronnie wcześniej już zadrukowany oraz zniszczona tablica korkowa, z której nie można już raczej korzystać zgodnie z przeznaczeniem ;)


Pozdrawiam serdecznie!
Jania

6 komentarzy:

  1. Świetny! Z chęcią sięgnęłabym po numer 24:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł. Mój trzyletni wnuk nie oparłby się tym słodyczom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie recyklingowe prace uwielbiam najbardziej! Proste, niedrogie i niesamowicie efektowne! Brawo za pomysł. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY-KALENDARZ ADWENTOWY. Pozdrawiam serdecznie i życze powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu kalendarzowym na blogu DIY :) Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! na widok tych małych słodkich paczuszek od razu masz ochotę je rozpakować:P Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, mogłabym taki otwierać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów :)