.
.

poniedziałek, 19 listopada 2018

Drewniana rocznica ślubu

Tym razem wracamy do standardowej tematyki, tj. kartki :)
Dwa miesiące temu mieliśmy przyjemność uczestniczyć w uroczystości z okazji piątej rocznicy ślubu. Aneta, macham do ciebie! :)
Rocznica ta nazywana jest drewnianą, dlatego starałam się jakoś do tego nawiązać, komponując poszczególne elementy pracy. 
Kwiaty mojej produkcji, poza łososiową różyczką i trzema różowymi maleństwami.

Nie wiem czy słusznie, ale jestem zadowolona z efektu ;)









Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:

1. Cherry Craft - praca zawierająca tekturkową ramkę


2. EGOCRAFT - dowolna praca z tekturką


3. Kartkowe ABC - również praca z tekturką :)


Pozdrawiam serdecznie,
Jania

11 komentarzy:

  1. Śliczna kartka i naprawdę cudowne kwiaty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna i taka kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca i śliczna kompozycja z kwiatów :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej słusznie! Bardzo pracochłonna kartka - tyle kwiatów! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Egocraft ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadowolenie z efektów jest całkiem uzasadnione! Piękna, ciepła praca! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny i delikatny komplet :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów :)