.
.

piątek, 8 września 2017

WItamy na świecie małą Julię

Wśród niepokazanych tutaj prac w oko wpadła mi kartka gratulacyjna z okazji przyjścia na świat maleńkiej Julii.
Tej samej, dla której niedawno przygotowałam kartkę na drugie urodziny, tak nawiasem mówiąc ;)
Nie błysnę geniuszem, ale to niesamowite, jak czas pędzi do przodu...



Kartkę zgłaszam na balonowe wyzwanie w Art - Piaskownicy :)

http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/08/temat-baloniku-moj-malutki.html


Po raz kolejny podsyłam kartkę do AnGer, aby wziąć udział w jej całorocznej zabawie karteczkowej. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.
We wrześniu należy na kartce zamieścić co na literę "w" lub sporządzić kartkę z okazji dowolnego wrześniowego święta. Tym razem znajduje się na kartce: wózek i wstążeczka :)


Pozdrawiam serdecznie,
Jania

12 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów :)