.
.

wtorek, 21 marca 2017

Kolorowo urodzinowo

Miałam przyjemność wykonać kartkę urodzinową dla pewnej uroczej siedemnastolatki :)
Chciałam, aby była nieco inna (w sensie że kartka, nie siedemnastolatka;) - zarówno w formacie, jak i ogólnie mówiąc w wykończeniach.

Już od jakiegoś czasu czekałam, aby wykorzystać ten układ, na którego instrukcję wykonania trafiłam na blogu Beccy's Place. Aż w końcu się udało. Z pewnością wrócę do tego pomysłu.

Wracam do starego zwyczaju większej ilości zdjęć ;)





Kartkę chciałabym zgłosić na następujący wyzwania:

1.Snipart (do 31 marca) - wyzwanie wiosenne
http://snipart-pracownia.blogspot.com/2017/03/challange-24-wyzwanie-24.html

2. Sklep Miszmasz Papierowy (do 31 marca) - wyzwanie z mapką. U mnie front kartki to odwrócona mapka ;)
http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-z-mapka.html


Pozdrawiam serdecznie,
Jania

14 komentarzy:

  1. Prześliczna,solenizantka na pewno będzie zachwycona,piękny układ kartki.Pięknie skomponowana całość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka :) Rewelacyjnie się prezentuje :) Jest bardzo kolorowa i przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca!Pomysłowa!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Snip Art. Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo i bardzo energetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka w ciekawej formie i ma fajną energię !!! Dziękuję za udział w wyzwaniu w MiszMasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca :) Dziękuję za wspólną zabawę nablogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako solenizantka potwiedziam, ze jestem zachwycona przepiękną karteczką!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów :)