.
.

środa, 22 sierpnia 2012

Kartka ślubna - technika pergaminowa

Kolejną kartkę ślubną wykonałam wykorzystując technikę pergaminową. Tak naprawdę to jedynie prosty obrazek i kalkowa rameczka, z której wzoru już kiedyś skorzystałam (autorstwa Gosikier z forum Pergaminart). Trochę dziobania przy nim jest, ale jako że bardzo mi się podoba ten wzorek, na pewno do niego wrócę, prędzej czy później :)

Karteczkę dodatkowo zgłaszam na wyzwanie nr 8 Rapakivi - Ślubna elegancja.
Mam nadzieję, że się mieszczę w wytycznych - ślubnie zdecydowanie jest, kwiaty są, elegancko myślę że też ;)





No i opakowanie na kartkę - tym razem prościutka koperta:

4 komentarze:

  1. Cudne połączenie technik! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Bardzo elegancka! Podziwiam za precyzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda pergaminowa ramka, dodała mnóstwo wdzięku i elegancji :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów :)