.
.

sobota, 11 sierpnia 2012

50 post i ostatnia kartka z okazji 50 urodzin

W końcu mogę pokazać ostatnią jak na razie kartkę z okazji 50 urodzin. Pewnie kiedyś jeszcze jakaś się zdarzy, ale na ten moment finito ;)
Kartka bardzo podobna do niedawno pokazywanej ślubnej, ale jakoś przypadł mi do gustu ten układ.
Więc pewnie jeszcze nieraz do niego wrócę.




Trochę szczegółów:



No i tym razem kartka okazała się zbyt przestrzenna na kopertę, więc powstało pudełko. A że "zrobiło się" nieco zbyt luźne, to do kompletu została dołączona wstążeczka ;)


3 komentarze:

  1. Śliczna, delikatna i dystyngowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja, świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już ją podziwiałam na naszym forum, ale jest tak dostojna i przemyślana, że chciałam ja dokładniej obejrzeć ... super!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skrobniesz do mnie kilka słów :)